BESTELLEN

Na elke bestelling krijg je onmiddellijk een bestelbevestiging. Dit gebeurt automatisch. Als je geen mailtje gekregen hebt zit dit waarschijnlijk in je spam. Indien dit niet het geval is heb je een foutief emailadres ingevoerd. Stuur ons dan even een mailtje naar customerservice@mumplanner.be. Het is belangrijk dat je deze bevestiging ontvangt want je moet alle ingevulde gegevens goed nakijken.

Dit kan slechts in beperkte gevallen. Bij elke bestelling krijg je een bestelbevestiging waarin gevraagd wordt om alles nog eens goed na te kijken. Als je ons per kerende de wijzigingen doorgeeft kunnen we dit meestal nog aanpassen. Als je bestelling echter al naar de drukker gestuurd is kunnen we hier niks meer aan wijzigen. Je bent zelf verantwoordelijk voor de juiste schrijfwijze van de namen, de juiste startmaand/jaar, … Wij nemen alles letterlijk over zoals jij het ingevuld hebt.

Overal op onze website en in onze communicatie staat vermeld dat wij een lopende order niet kunnen aanpassen, maar toch blijf ik deze vraag dagelijks zo vaak krijgen. Artikelen toevoegen, artikelen vervangen door andere, een ander verzendadres, een andere startmaand, …

Ik leg hier graag even uit waarom want er zijn echt wel veel redenen waarom dit niet gaat.
Van zodra jullie een order plaatsen doen jullie een betaling hiervoor. De bestelling krijgt een uniek bestelnummer waaraan de betaling gekoppeld is. Op basis daarvan wordt automatisch een bestelbon gemaakt én gedrukt. Deze bestelbon omvat alle artikelen die besteld zijn en kan niet aangepast worden om hij uniek is. Als ik dan manueel een artikel zou toevoegen aan je bestelling of ik zou iets wijzigen, dan staat dit niet op de bestelbon en wordt dit artikel niet ingepakt bij je bestelling. Het is dus vragen om problemen.

Op het moment dat een bestelling geplaatst wordt op de webshop treedt er bovendien een heel administratief en logistiek proces in werking. Jullie weten ondertussen dat er veel handen nodig zijn om jullie agenda’s en producten te maken en te verwerken en de behandeling van een bestelling wordt zo snel mogelijk opgestart. Als er een wijziging moet doorgevoerd worden is het bijna onbegonnen werk om net die bestelling tussen de honderden andere uit te vissen. Bovendien vertraagt dit alles wat voor niemand leuk is…

Dus, wil je een bestelling plaatsen, check dan goed je winkelmand. Heb je alles toegevoegd? Heb je van alles de juiste aantallen? Zijn de startmaand, kleur en kindernamen in je mumplanner juist? Klopt je verzendadres? Alles staat nog eens ter controle in de orderbevestiging die je krijgt. Als je toch zou zien dat er iets niet klopt moet je dit per kerende antwoorden op onze mail. Enkel dan kan ik sommige dingen (hangt er vanaf wat) van de bestelling wijzigen.

Hopelijk verduidelijkt dit een beetje waarom ik bestellingen helaas niet kan aanpassen.

Het toevoegen van producten aan een lopende bestelling is niet meer mogelijk. Je bestelling moet een heel aantal stappen doorlopen en eens het gestart is kan er niks meer toegevoegd worden. Ook als er nieuwe accessoires of dergelijke in de shop komen op het moment dat je reeds een lopende bestelling hebt, kan er helaas niks meer toegevoegd worden.

Dit gaat helaas niet. Elke bestelling heeft een apart ordernummer en zal apart behandeld worden.

Je krijgt je factuur digitaal bij je bestelbevestiging. Deze kan je indien gewenst downloaden en afdrukken. We sturen geen papieren factuur meer mee met de bestelling.

VERZENDEN

Van zodra wij je order afwerken zetten we de status op afgerond. Hiervan krijg je een mailtje. Vaak is dit in het weekend en zal de post pas op maandag jullie pakketje behandelen. Het is dus heel goed mogelijk dat er enkele dagen zitten tussen de mail dat je order afgewerkt is en het mailtje van de post. Hiervoor naar ons mailen heeft geen zin. Wij hebben helaas geen invloed op de werking van de post.

We versturen via B-Post (en voor Nederland Post-NL).

De pakjes die verzonden worden als pakket krijgen een traceercode. Je betaalt dan 6,80€ voor België en 8,70€ voor Nederland.

Als een pakje minder weegt dan een bepaald gewicht zal het verstuurd worden als brief. Dit wordt ook weergegeven bij je bestelling. Je betaalt dan enkel de postzegels die nodig zijn om je bief naar België of Nederland te versturen. (berekening volgens gewicht) Deze pakjes zijn echter niet traceerbaar.

De postbode zal meestal proberen het pakje te bezorgen, ook als je niet thuis bent. Hij zal het dan achterlaten bij de buren of op een veilige plaats. Je hebt misschien ook al een voorkeur opgegeven op de site van de post waar ze je pakketje bij afwezigheid mogen achterlaten (bv. Een postpunt)? Informeer altijd even bij de buren (links, rechts, tegenover). Of bij het postpunt dat je aangegeven hebt op de site van de post. Het gebeurt zelden dat een pakje verloren gaat. Indien het pakje toch onvindbaar is stuur je een mailtje naar customerservice@mumplanner.be en laten wij een onderzoek opstarten.

De levertermijn van het gepersonaliseerd drukwerk is standaard 22 dagen. Al onze producten worden met de hand gemaakt en het drukwerk is gepersonaliseerd. Dat vraagt tijd en er komen heel wat handen aan te pas voor je bestelling de deur uit kan. Deze doorlooptijd moeten we respecteren. We proberen altijd iets vroeger te leveren maar de leverdatum die je in je bestelbevestiging kan vinden is richtinggevend. Heb je ook accessoires meebesteld in dezelfde bestelling? Alles zal dan in hetzelfde pakket en gelijktijdig geleverd worden.
Bestelde je enkel inserts/accessoires? Deze komen sneller naar je toe. Reken maximaal 8 dagen.

Dit gaat helaas niet. Alles van Mumplanner gebeurt bij ons thuis en dat heeft een heel grote invloed op ons gezin. Daarom moeten we soms grenzen stellen en bieden we geen afhaaloptie aan.

Een bestelling retour sturen is mogelijk voor alle standaard producten. Drukwerk van het om even welke aard kan nooit retour gestuurd worden. Het retour sturen is op kosten van de klant.

PENLUSJE

De penlusjes zijn zelfklevend. Je hebt er dus geen lijm voor nodig. Er zit een heel dun velletje op de achterzijde dat je eraf moet prutsen. Let wel op: kleef je penlusje van de eerste keer op de juiste plek want het is erg sterke lijm. Zorg er ook voor dat je het penlusje zodanig kleeft dat de pen mooi binnen de kaft van je agenda past.

Bekijk het filmpje hier.

MUMPLANNER ALGEMEEN

Neen. We hebben bewust gekozen voor het Engels omdat dit ons het meest universeel leek. We hebben klantjes uit verschillende landen en van verschillende nationaliteiten en willen iedereen tegemoet komen.

Een Mumplanner is altijd een A5. Dit is een formaat dat nog makkelijk mee te nemen is en ook voldoende schrijfruimte biedt. Er zijn geen andere formaten te verkrijgen.

Ja dat kan. De vullingen staan ook apart in onze webshop en kan je dus aankopen zonder kaft.
Let wel: als je de kaft een heel jaar intensief gebruikt zal deze ook verslijten. Het materiaal waaruit de kaften wordt vervaardigd is een stevig boekbindmateriaal maar elke dag in de handtas laat op den duur ook zijn sporen na…

Een Mumplanner bevat een vulling voor een heel jaar. (Deze start vanaf de startmaand die je zelf kiest). De vulling zit in een kaft en is gebonden met de ringen in standaard formaat. Er zit een elastiek rond de agenda om hem mooi dicht te houden. Dit is de basisversie. Indien je dit wenst kan je de agenda uitbreiden met allerlei extra’s die je kan vinden in de shop. Dit is natuurlijk persoonlijk en hangt er helemaal vanaf hoe jij je agenda wenst te gebruiken.

Ja dat kan! We krijgen deze vraag vaak. Je kan dit kiezen bij je bestelling. Let wel: het logo wordt in zijn geheel weggelaten. (ook het woordje ‘planner’ valt weg) De kaft is dus volledig leeg.

RINGEN

Ja. De vulling van 1 dag/blad past volledig in de grote ringen. Maar let wel: het wordt een dik papier dat je elke dag moet meesleuren. Ikzelf vind dat wat overbodig en neem maar maximaal een half jaar tegelijk mee. (met wat blanco’s achteraan om afspraken te noteren die verderop plaats zullen vinden) Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

De Mumplanner wordt altijd geleverd met de standaard ringen. Dit kan niet gewijzigd worden. De grote ringen kan je indien gewenst bijbestellen. Je vindt ze in onze shop bij de ringen. Je kan hier ook een instructiefilmpje bekijken hoe je de ringen moet monteren.

De grote ringen zijn ongeveer 30% groter als de standaard ringen. Ze zijn echt wel groot. Indien je je agenda echter ook wilt gebruiken als notitieboek met veel hoesjes, tabbladen en inserts kan je best de grote ringen meebestellen. Op die manier zal je volle agenda ook beter bladeren.

Mumplanner indeling

De namen van de kinderen staan op elk blad. Ze hebben een vast plekje in de unieke dagindeling van de Mumplanner.

De meeste mensen die meer dan 4 kinderen hebben plaatsen meerdere namen in 1 vakje. Ze combineren dan bijvoorbeeld de 2 jongste kinderen in 1 vakje.

Natuurlijk mag dat. Het is je eigen agenda en je vult in wat je zelf graag wilt en wat nuttig is voor jou. Let alleen op: vermijd speciale tekens en emoticons want deze worden niet afgedrukt!

Neen eigenlijk niet. Onze agenda is een mama-agenda. Dat betekent dat jij als mama deze agenda gebruikt. De linkerkolom is volledig voor jou. In de rechterkolom schrijf je alle andere dingen die je moet onthouden over je huisgenoten en kinderen. Je eigen naam moet er dus niet bij staan omdat de hele linkerkolom (en de vakjes boven en onder) voor jou gereserveerd is.

Hier kan je de uitleg vinden waarom onze dagindeling uniek is en hoe je deze gebruikt.

Ja, deze vakjes zijn standaard. En dit is onafhankelijk van het aantal naamvakjes dat je kiest. Het vakje met het huisje en het bestekje staan altijd op elke bladzijde. Ze maken deel uit van onze unieke dagindeling en het Mumplanner-concept.

Dit kan helaas niet. De dagindeling van de Mumplanners is vast. We kunnen geen uren wijzigen, vakjes toevoegen of weglaten, …. Deze elementen zijn allemaal standaard. In de dagindeling kan je enkel het aantal naamvakjes bepalen. Deze indeling werd al door heel veel mama’s gebruikt en werd ontworpen om zo optimaal mogelijk te werken.

Neen. We hebben bewust gekozen om dit niet te doen. We hebben klanten uit verschillende landen en regio’s waar de schoolvakanties en feestdagen verschillen. We willen de Mumplanner zo universeel mogelijk houden. Door de agenda te overladen met alle mogelijke vakanties gaat hij overbodige info bieden en dat willen we vermijden om alles helder en overzichtelijk te houden.

Dat is heel persoonlijk en hangt er volledig vanaf hoe jij je agenda wilt gebruiken. Ben je iemand die veel moet opschrijven en misschien je agenda ook als ‘dagboek’ gebruikt, dan kies je best voor 1 dag/blad. Dit is ook de beste keuze als je een groot handschrift hebt. Deze vulling past niet volledig in de agenda met de standaard ringen. (Er passen ongeveer 7 maanden in, wat volgens mij zeker voldoende is om elke dag met je mee te sleuren. Het wordt anders best een dik pak papier…) Schrijf je eerder klein en/of moet je eigenlijk niet zo veel opschrijven, kies dan eerder voor de vulling met 2 dagen/blad. Deze past wel volledig in de agenda met de standaard ringen, maar is compacter en biedt minder schrijfruimte.

Ja dat kan. Kies voor het aantal naamvakjes dat je wilt. In het vakje dat je leeg wilt laten laat je het woordje blanco staan. Dit wordt dan automatisch vervangen door een leeg vakje. Het hartje ervoor blijft ook staan.

CONTACT

Als je contact met ons wilt vragen we om het contactformulier in te vullen of een mailtje te sturen. We krijgen zo veel berichtjes via Facebook en Instagram dat we deze niet meer allemaal kunnen beantwoorden. Mailtjes naar customerservice@mumplanner.be worden wel beantwoord. Dit meestal ’s avonds en in elk geval binnen de 24 uur.