[vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”FAQs Shortcodes” use_theme_fonts=”yes” el_class=”shorter”][vc_column_text]You can show the faqs with Porto FAQs shortcodes.[/vc_column_text][vc_separator color=”custom” gap=”tall” gradient=”yes”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]
Normal
Ik heb een mail gekregen dat mijn order afgewerkt is maar ik heb nog geen track & trace code ontvangen?
admin2019-12-27T13:49:52+01:00Van zodra wij je order afwerken zetten we de status op afgerond. Hiervan krijg je een mailtje. Vaak is dit in het weekend en zal de post pas op maandag jullie pakketje behandelen. Het is dus heel goed mogelijk dat er enkele dagen zitten tussen de mail dat je order afgewerkt is en het mailtje van de post. Hiervoor naar ons mailen heeft geen zin. Wij hebben helaas geen invloed op de werking van de post.
Kan ik nog iets wijzigen of toevoegen aan mijn bestelling?
admin2019-12-26T20:51:19+01:00Dit kan slechts in beperkte gevallen. Bij elke bestelling krijg je een bestelbevestiging waarin gevraagd wordt om alles nog eens goed na te kijken. Als je ons per kerende de wijzigingen doorgeeft kunnen we dit meestal nog aanpassen. Als je bestelling echter al naar de drukker gestuurd is kunnen we hier niks meer aan wijzigen. Je bent zelf verantwoordelijk voor de juiste schrijfwijze van de namen, de juiste startmaand/jaar, … Wij nemen alles letterlijk over zoals jij het ingevuld hebt.
Ik heb een bestelling geplaatst en betaald maar nog geen bestelbevestiging gekregen?
admin2019-12-27T13:50:03+01:00Na elke bestelling krijg je onmiddellijk een bestelbevestiging. Dit gebeurt automatisch. Als je geen mailtje gekregen hebt zit dit waarschijnlijk in je spam. Indien dit niet het geval is heb je een foutief emailadres ingevoerd. Stuur ons dan even een mailtje naar mumplanner@hotmail.com. Het is belangrijk dat je deze bevestiging ontvangt want je moet alle ingevulde gegevens goed nakijken.
Ik heb een mail gekregen dat mijn order afgewerkt is maar ik heb nog geen track & trace code ontvangen?
admin2019-12-27T13:49:52+01:00Van zodra wij je order afwerken zetten we de status op afgerond. Hiervan krijg je een mailtje. Vaak is dit in het weekend en zal de post pas op maandag jullie pakketje behandelen. Het is dus heel goed mogelijk dat er enkele dagen zitten tussen de mail dat je order afgewerkt is en het mailtje van de post. Hiervoor naar ons mailen heeft geen zin. Wij hebben helaas geen invloed op de werking van de post.
Kan ik nog iets wijzigen of toevoegen aan mijn bestelling?
admin2019-12-26T20:51:19+01:00Dit kan slechts in beperkte gevallen. Bij elke bestelling krijg je een bestelbevestiging waarin gevraagd wordt om alles nog eens goed na te kijken. Als je ons per kerende de wijzigingen doorgeeft kunnen we dit meestal nog aanpassen. Als je bestelling echter al naar de drukker gestuurd is kunnen we hier niks meer aan wijzigen. Je bent zelf verantwoordelijk voor de juiste schrijfwijze van de namen, de juiste startmaand/jaar, … Wij nemen alles letterlijk over zoals jij het ingevuld hebt.
Ik heb een bestelling geplaatst en betaald maar nog geen bestelbevestiging gekregen?
admin2019-12-27T13:50:03+01:00Na elke bestelling krijg je onmiddellijk een bestelbevestiging. Dit gebeurt automatisch. Als je geen mailtje gekregen hebt zit dit waarschijnlijk in je spam. Indien dit niet het geval is heb je een foutief emailadres ingevoerd. Stuur ons dan even een mailtje naar mumplanner@hotmail.com. Het is belangrijk dat je deze bevestiging ontvangt want je moet alle ingevulde gegevens goed nakijken.
Ik heb een mail gekregen dat mijn order afgewerkt is maar ik heb nog geen track & trace code ontvangen?
admin2019-12-27T13:49:52+01:00Van zodra wij je order afwerken zetten we de status op afgerond. Hiervan krijg je een mailtje. Vaak is dit in het weekend en zal de post pas op maandag jullie pakketje behandelen. Het is dus heel goed mogelijk dat er enkele dagen zitten tussen de mail dat je order afgewerkt is en het mailtje van de post. Hiervoor naar ons mailen heeft geen zin. Wij hebben helaas geen invloed op de werking van de post.
Kan ik nog iets wijzigen of toevoegen aan mijn bestelling?
admin2019-12-26T20:51:19+01:00Dit kan slechts in beperkte gevallen. Bij elke bestelling krijg je een bestelbevestiging waarin gevraagd wordt om alles nog eens goed na te kijken. Als je ons per kerende de wijzigingen doorgeeft kunnen we dit meestal nog aanpassen. Als je bestelling echter al naar de drukker gestuurd is kunnen we hier niks meer aan wijzigen. Je bent zelf verantwoordelijk voor de juiste schrijfwijze van de namen, de juiste startmaand/jaar, … Wij nemen alles letterlijk over zoals jij het ingevuld hebt.
Ik heb een bestelling geplaatst en betaald maar nog geen bestelbevestiging gekregen?
admin2019-12-27T13:50:03+01:00Na elke bestelling krijg je onmiddellijk een bestelbevestiging. Dit gebeurt automatisch. Als je geen mailtje gekregen hebt zit dit waarschijnlijk in je spam. Indien dit niet het geval is heb je een foutief emailadres ingevoerd. Stuur ons dan even een mailtje naar mumplanner@hotmail.com. Het is belangrijk dat je deze bevestiging ontvangt want je moet alle ingevulde gegevens goed nakijken.
Ik heb een mail gekregen dat mijn order afgewerkt is maar ik heb nog geen track & trace code ontvangen?
admin2019-12-27T13:49:52+01:00Van zodra wij je order afwerken zetten we de status op afgerond. Hiervan krijg je een mailtje. Vaak is dit in het weekend en zal de post pas op maandag jullie pakketje behandelen. Het is dus heel goed mogelijk dat er enkele dagen zitten tussen de mail dat je order afgewerkt is en het mailtje van de post. Hiervoor naar ons mailen heeft geen zin. Wij hebben helaas geen invloed op de werking van de post.
Kan ik nog iets wijzigen of toevoegen aan mijn bestelling?
admin2019-12-26T20:51:19+01:00Dit kan slechts in beperkte gevallen. Bij elke bestelling krijg je een bestelbevestiging waarin gevraagd wordt om alles nog eens goed na te kijken. Als je ons per kerende de wijzigingen doorgeeft kunnen we dit meestal nog aanpassen. Als je bestelling echter al naar de drukker gestuurd is kunnen we hier niks meer aan wijzigen. Je bent zelf verantwoordelijk voor de juiste schrijfwijze van de namen, de juiste startmaand/jaar, … Wij nemen alles letterlijk over zoals jij het ingevuld hebt.
Ik heb een bestelling geplaatst en betaald maar nog geen bestelbevestiging gekregen?
admin2019-12-27T13:50:03+01:00Na elke bestelling krijg je onmiddellijk een bestelbevestiging. Dit gebeurt automatisch. Als je geen mailtje gekregen hebt zit dit waarschijnlijk in je spam. Indien dit niet het geval is heb je een foutief emailadres ingevoerd. Stuur ons dan even een mailtje naar mumplanner@hotmail.com. Het is belangrijk dat je deze bevestiging ontvangt want je moet alle ingevulde gegevens goed nakijken.
Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie
De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.